Na het winnen van een spannende bureaupitch werd Amplify verkozen tot het evenementenbureau van Walibi Holland. Trots gaan we van start met het eventconcept dat tot in de puntjes is uitgewerkt en helemaal aansluit bij Walibi, maar ook een brug slaat naar de doelgroep door middel van eventcontent.
Presentatrice Lieke van Lexmond neemt de gasten mee in een seminar met als thema ‘#hardgaan voor eventmanagers’. Gerrit Heijkoop laat het publiek een expert worden in het inzetten van social media tijdens events en Bente Bollmann van MOJO/Lowlands inspireert iedereen tijdens een sessie over de do’s en don’ts van festivalorganisatie. En niet te vergeten: event guru Julius Solaris geeft de gasten de niet te missen eventtrends van hét moment mee.
Ultieme Walibi-beleving
Maar vanzelfsprekend kunnen wij gasten niet laten vertrekken zonder de ultieme Walibi beleving. Een groots schrikeffect, gegil en huivering trekt door de zaal met eventmanagers als de Halloween Fright Nights cast ineens de zaal overneemt. De lichten knipperen, kettingzagen bulderen. De schrik zit er goed in! Een magnifiek moment van Walibi-beleving en content tijdens het evenement.
Na een ochtend vol griezelen, achtbanen maar vooral ook inspiratie en handvatten van de topsprekers is iedereen er klaar voor om de praktische tips en tricks in de praktijk te brengen en dit jaar nog hun beste event ooit te organiseren.